четверг, 16 апреля 2020 г.

17.04.2020 Украинский язык


Тема:  Хліб – усьому голова
1.     Читання прислівїв
Хто працює, той і паляниці має.
Білі руки чужі труди люблять.
Праця – що батько з матір’ю: і поїть, і годує, і зодягає.
2.     Каліграфічна хвилинка.
-         Діти, запишіть у зошит таке прислів’я.
Хліб – усьому голова.
3.     Відгадування загадки.
Б’ють мене ломакою,
Ріжуть мене ножакою.
За те мене отак гублять,
Що всі мене дуже люблять  
                                          (хліб)

-         Діти, як ви думаєте, чому хліб потрібно шанувати?
4.     Опрацювання нового матеріалу за підручником.
а) Записати слова в зошит, що в рамочці слова записувати у рядок, с. 60.
Хліб, коровай, паляниця, рулет, булочка, бублик, баранка, рогалик, печиво, пиріжок, пампушка, пряник.
-         Які назви ви записали?
б) читання віршика М. Познанської, с. 60
в) читання казки «Без труда нема плода», с. 60 – 61.
- Яку роботу довелося виконати людині, щоб одержати смачний хліб?
г) читання та списування в зошит вірша П. Воронька, с. 61.
Домашнє завдання. Прочитати с. 60 -61, побудувати  прислівя  і записати в зошит, с. 61, списати у зошит речення ( що записані рукописними літерами).





1 комментарий: